Friday, June 22, 2012

Goeie Beta!

Goeie nuus, my hcg beta telling is vandag baie goed.  Die telling vandag is 152, so dit het meer as verdubbel van 64 af. Dit lyk nie soos 'n tweeling swangerskap nie, so ons is eerlikwaar 'n bietjie verlig, so veel soos ons ook opgewonde sou wees oor 'n tweeling, maar die 6 week scan sal definitief kan se.  Ek het al 'n scan datum, maar Johan is dan in Londen so ek wil dit eers skuif en sal julle dan laat weet wanneer dit sal wees.

Ek is oorweldig van vreugde en is so dankbaar vir God se genade en liefde vir ons. Ek is ook so baie dankbaar vir elkeen van julle se gebede en liefde in hierdie journey... ons journey is nog nie tot 'n end nie, maar 'n nuwe een het nou begin en ek kan nie genoeg vir God dankaar se vir so 'n wonderlike voorreg nie, en dan is die beta telling nog so goed dat ek nie hoef te wonder daaroor nie! Amazing

Dan het ons nog baie goeie nuus.... Ons het nie net hierdie blessing van 'n positiewe toets gekry op Johan se verjaarsdag nie, ons het NOG 'n HUGE blessing gekry... n dubbel blessing! Ons trek Kaap toe! Ons het al 'n rukkie daaraan begin dink en uitgewerk hoe ons dit sal doen en toe ons vir Johan se verjaarsdag Kaap toe gaan het ons sowaar ons droomhuis in 'n droom Estate gekry op sy verjaarsdag, minute nadat ek op 'n tuis toets stokkie gepiepie het :) Ons trek 1 September na Zevenwacht Estate buite Kuilsrivier, so 20 min van Stellenbosch en 20 min van Durbanville en 20min van die lughawe af. Johan gaan nog twee keer 'n week vlieg, maar hy gaan darem elke aand by die huis slaap so dit is goed.  n Double portion indeed! In die verloop van 'n uur het my wildste drome waar geword en op 'n manier wat ek nooit sou kon raai nie. God is goed!

No comments: