Friday, June 8, 2012

ER gedoen

Wat 'n wonderlike ervaring om In-Vitro te doen! Eergister was ek weer dou voor dag in Sandton en wat 'n wonderlike verrassing om te hoor dat ek 16 follikels gehad het! Daardie aand presies 8h moes ek my Trigger inspuiting kry wat die eiers presies 36 uur later vrystel (Maw vanoggend 8h). Gister oggend moes ek toe weer vir die laaste maal nog 'n progesteroon toets doen om seker te maak alles is reg en vandag was ek in vir die ER.

Ek het al gehoor die eerste vraag wat vouens altyd vra as hulle wakker word, is "Hoeveel eiers" en dit was ook nie anders met my nie! Hulle skryf dit so oulik op jou hand, dat jy nie aanmekaar hoef te vra nie, en ek dink ek het 3 maal gekyk en Johan herhaaldelik dieselfde vrae oor en oor gevra toe ek wakker geword het ha ha! Op my hand staan toe 7 eiers.  So hulle kon toe 7 eiers uitkry wat bruikbaar is van die 16.  Ek was nie te opgewonde daaroor nie, maar ek dink tog eerder 7 goeies as 16 swakkes, so ek is nou heel positief oor my 7... ons het tog net twee goeies nodig om terug te sit en dit sal nie die einde van die wereld wees as ons nie genoeg het om te vries vir 'n volgende siklus nie, want die een gaan mos nou werk :)

Oor die naweek gaan hulle my nou elke dag tussen 10 en 12 bel om te laat weet hoe gaan dit met die eiertjies... mag hulle uitbroei (aka fertiliseer)! Ek hou julle op datum x


No comments: