Sunday, June 10, 2012

4 embrios oor

Vanoggend se nuus was nie die beste nuus nie.  2 van die 6 embrios is baie gefragmenteer. Dit beteken die selle verdeel oneweredig en nie skoon genoeg nie. Dit is soos brood wat mens breek, die krummels wat afval is onbruikbaar. Net so het daardie twee gefragmenteerde embrios baie onbruikbare selle in wat die embrio onbruikbaar maak. Die oorblywende 4 embrios is ook gefragmenteer, maar nie so baie nie, so ons hoop om die twee bestes van hulle in te plant.  Hulle het by vanoggend verdeel tot 4 en 6 selle afsonderlik. Die embrioloog het gese ek moet maar more oggend ingaan Vitalab toe want drV gaan more oggend besluit of ons 'n 3- of 6 dag inplanting gaan doen en dit is beter as ek reeds daar is om tyd te spaar as ons dit wel more oggend gaan doen.  Ek moet 8h daar wees, so bid maar vir goeie selle en 'n foutlose prosedure, ek sal laat weet as dit anders is, maar volgens die embrioloog lyk dit of dit more sal wees.

Dankie vir julle gebede x


'n Gefragmenteerde onbruikbare embrio. Soos jul kan sien is die selle nie ewe groot nie en daar is baie "broodkrummels"


'n Perfekte graad4,  8 sel embrio- hoe dit veronderstel is om te lyk.

Ek vermoed my 4 goeies is erens tussenin, maar sal julle laat weet sodra ek weet more.


No comments: