Saturday, June 9, 2012

Fertilisasie

Ses uit die sewe eiers het oornag ge-fertiliseer! Ek is heel opgewonde en positief hieroor, nou moet hulle net vermeerder tot 8 of 10 selle dink ek... ek is nie heeltemal seker hoe dit nou werk nie, maar sal more oggend weer hoor hoe dit gaan.  Al wat ek weet is dat dit goed is as daar geen fragmentasie is nie.  So bid vir goeie embrios.... hier is 'n foto van goeie embrios wat julle kan visualiseer:

The first cleavage may occur as soon as 25h after insemination. The fast cleaving embryos are at the 4-cell stage on day 2 ( 44-46 h post insemination) and at the 8-cell stage on Day 3 (66-68h post insemination). As cleavages of human embryos are asynchronous, embryos at the 3, 5, 6,7 or 9-cell stage are frequently observed.



'n Digitale kaartjie wat my suster vir my gemaak het...  te oulik vir woorde, ek moes dit net deel.  Dankie Anne-Marie x

No comments: