Wednesday, June 20, 2012

Positief!! :)

Liefste familie en vriende, na 5 en 'n half jaar se gebede is ons wildste drome bewaarheid... ons is 3 weke swanger! Gister op Johan se verjaarsdag het ek gedag ek vat 'n kans en doen 'n huistoetsie, en so wrintiewaar sien ek toe 'n ligte tweede lyntjie.  Ek gaan toe later die dag om 'n ordentlike digitale toets te koop, want 'n ligte lyntjie het Johan nog nie heeltemal oortuig nie. En daar wys die beter toetsie toe mooi vir ons "Pregnant"!

Ek het vandag vir 'n hcg beta gegaan en my telling op 8 dae na 3 dag "transfer" (3weke) is 64! Die gemiddeld vir 3 weke is 0-50 so dit lyk of daar dalk twee broodjies in die oond kan wees! Of dit so is of nie, ons is verskriklik opgewonde en kan nie wag vir die volgende beta wat Vrydag is nie.  Van daar sal ons moet wag tot ek 6 weke swanger is om verseker te kan se hoeveel stelletjies klere ons moet koop :)

Ek wil net vir julle baie dankie se vir julle liefde en gebede en boodskappe deur hierdie moeilike pad, dit het dit verseker vir my meer "bearable" gemaak.  Bid asb vir 'n gesonde swangerskap en dat ek nie vir 'n oomlik hoef te twyfel dat alles sal goedgaan nie! 

Dankie Jesus! xxxx

No comments: