Tuesday, June 5, 2012

13 aan boord!

Die week was vol afsprake en inspuitings, ek wens ek kon julle wys hoe lyk my maag... Pimpel en pers van die twee inspuitings wat ek moet kry elke dag! Saterdag se scan het 11 follikels opgelewer maar toe ons vanoggend daar kom het ek 13 gehad! DrV het baie bekommerd gelyk toe ek se dat ek nie ongemaklik voel nie, want met baie follikels is jy veronderstel om ongemaklik te voel- jy kan jou indink, want elke vrou maak gewoonlik net een elke maand, maar toe ons al daarde follikels sien was ons altwee baie bly!

So, more kry ek n trigger inspuiting wat die eiers na presies 36 uur vrystel en Vrydag is ER (Egg retrieval) en bleikbaar kan dit nogal ongemaklik en soms seer wees, so die naweek sal ek maar in die bed spandeer met n warmwater sakkie. Oor die naweek moet die eierselletjies bevrug word deur die sperms in die petri- bakkies en dan moet hul selle begin vermeerder. Twee van die beste embrios word dan Dinsdag in my baarmoeder geplaas en dan kom die groot wag vir twee weke! Bid asb vir vrydag se ER dat ons genoeg eierselle uit kry want hoe meer eierselletjies ons het om van te kies hoe beter! Ek hou jul op hoogte, so baie dankie vir al jul ondersteuning en gebede x

No comments: