Wednesday, March 28, 2012

Tweede Scan

Die tweede scan op dag8 is agter die rug... Dit was 'n 5 uur ekspedisie vandat ek en Johan opgestaan het tot ons terug is by die werk so dit was baie uitputtend! Gewoonlik is dit korter as dit, maar die keer was daar ietsie wat nie lekker gelyk het nie, en toe moes ek eers vir bloedtoetse gaan. 
Die dr het my eierstokke gescan en toe het ons eers gedink daars fout want die een follikel was al 18mm, maar my baarmoeder wand was net 4,7mm ipv 8mm, maar na die estrogeen en progesteroon toetse het hulle bevestig dat daardie 'n "fake" follikel was en nie hormone dra nie, so ons is toe terug na 'n 11mm follikel wat ons gedink het nie veel is nie, maar hy stem ooreen met die 4,7mm baarmoeder wand, so dit beteken maar net dat allles bietjie stadig gegroei het. Ek het toe vandag twee Menopur inspuitings gekry (een vanoggend en een wat Johan more vir my moet inspuit) wat basies die follikels 'n kick-start gaan gee.  Ons scan weer Vrydag om te sien of dit genoeg gegroei het… dit moet tot by 18mm gaan voordat ons die Ovidrel inspuiting kan gebruik wat Ovulasie trigger. Ek laat weet Vrydag hoe dit gegaan het!  
Liefde

No comments: